среда, 30 октября 2013 г.

День четвертий

сьогодні нас чекають
Модуль  7
Створення прикладу учнівської роботи

Головне завдання – створення прикладу учнівської роботи і усвідомлення його призначення і ролі в навчальному процесі. Учасники мають працювати з формою самооцінювання прикладу учнівської роботи.  


1.  Вчитель має побувати в ролі учня, щоб знати, що тому буде легко, а що складно зробити, щоб вчасно надавати дозовану допомогу
2.    Вчитель перед тим, як учні виконуватимуть проектне завдання в класі має показати їм, як приблизно має виглядати те, що від них вимагається ( звісно, що завдання для учнівського дослідження має бути трохи змінене)
Переглянемо  приклади учнівських робіт  -  учнівських блогів (з Попелюшки – блог Мачухи, або з Ромео і Джульєтти – блог Джульєти, а також вікі статті з цих проектів. Посилання на ці роботи можна знайти в Планах відповідних навчальних тем та на вікі сторінці «Вікі-статті для 10 версії "Навчання для майбутнього"»

Педрада. Як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів?

В якому класі учням краще працювати — традиційному, чи тому, який працює за методом проектів? 

Вправа 2. Планування прикладу учнівської роботи (за підручником)

 Якісна робота ПЛАНУЄТЬСЯ ДОВГО — РОБИТЬСЯ ШВИДКО


Вправа 3. Створення учнівського прикладу (1 година 10 хв.)


Вправа 4. Перегляд Плану вивчення теми та внесення до нього змін. (Виконується з текстом посібника)


Модуль  8

Оцінювання діяльності учнів в проекті 

Вправа 1. Вивчення стратегій оцінювання (15 хв.)
 Крок 1
Виконується за текстом посібника 

 (Увага! в посібнику не вірне посилання , потрібно відкрити  документ Current_assessment_Practices_Ukr_n.dot з папки CurriculumResources\Assesssment\Course_Assessments)

Комментариев нет:

Отправить комментарий