сьогодні нас чекають
Модуль 7
Створення прикладу учнівської
роботи
Головне завдання – створення прикладу учнівської роботи і усвідомлення його призначення і ролі в навчальному процесі. Учасники мають працювати з формою самооцінювання прикладу учнівської роботи.
1. Вчитель
має побувати в ролі учня, щоб знати, що тому буде легко, а що складно зробити,
щоб вчасно надавати дозовану допомогу
2.
Вчитель
перед тим, як учні виконуватимуть проектне завдання в класі має показати їм, як
приблизно має виглядати те, що від них вимагається ( звісно, що завдання для
учнівського дослідження має бути трохи змінене)
Переглянемо приклади учнівських робіт - учнівських блогів (з Попелюшки – блог Мачухи, або з Ромео і Джульєтти – блог Джульєти, а
також вікі статті з цих проектів. Посилання на ці роботи можна знайти в Планах
відповідних навчальних тем та на вікі сторінці «Вікі-статті для 10 версії
"Навчання для майбутнього"»Педрада. Як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів?
В якому класі учням краще працювати — традиційному, чи тому, який працює за методом проектів?
Вправа 2. Планування прикладу учнівської роботи (за підручником)
Якісна робота ПЛАНУЄТЬСЯ ДОВГО — РОБИТЬСЯ ШВИДКО
Вправа 3. Створення учнівського прикладу (1 година 10 хв.)
Вправа 4. Перегляд Плану вивчення теми та внесення до нього змін. (Виконується з текстом посібника)
Модуль 8
Оцінювання діяльності учнів в
проекті
Вправа
1. Вивчення стратегій оцінювання (15 хв.)
Крок 1
Виконується за текстом посібника
Виконується за текстом посібника
(Увага!
в посібнику не вірне посилання , потрібно відкрити документ Current_assessment_Practices_Ukr_n.dot
з папки CurriculumResources\Assesssment\Course_Assessments)
Комментариев нет:
Отправить комментарий