Модуль 2

(4 години)


ВПРОДОВЖ ЦЬОГО МОДУЛЯ УЧАСНИКИ ОЗНАЙОМЛЯТЬСЯ З МЕТОДОМ ПРОЕКТІВ, ЗАРЕЄСТРУЮТЬСЯ В СЕРВІСІ  ВіКІ  ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗАКЛАДОК І БУДУТЬ ЗБЕРІГАТИ НА СЕРВІСІ ЗАКЛАДОК ВІДНАЙДЕНІ САЙТИ ПРО МЕТОД ПРОЕКТІВ, НАПРИКІНЦІ  ВОНИ СТВОРЯТЬ БУКЛЕТ  ПРО МЕТОД ПРОЕКТІВ ДЛЯ ПЕВНОЇ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ.


НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ  ПРОЕКТІВ

 

Проекти надають навчальним завданням практичну спрямованість і можливість розвинути в учнів навички мислення вищих рівнів та підвищують рівень мотивації учнів до навчання. У цьому модулі ви дізнаєтеся, як проекти, що плануються та реалізуються за допомогою ІКТ, можна використати в навчальному процесі.

Завдання модуля

У цьому модулі ми:
• Обговоремо шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття;
• Систематизуємо свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології;
• Розглянемо приклади Портфоліо;
• Переглянемо  приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні;
• Розглянемо шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо;
• Створюємо  закладки на Інтернет-ресурси щодо методу проектів;
• Створюємо публікацію для ознайомлення з навчальними проектами;
• Проведемо рефлексію задля узагальнення та підведення підсумків про роботу з матеріалами Модуля 2;
• Розпочнемо  планування вивчення теми з предмету із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють розвитку навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.

Документи портфоліо:
Публікація для представлення особливостей методу проектів

Характеристики проектів

Учні знаходяться в центрі навчального процесу.Добре організоване навчання з використанням методу проектів залучає учнів до самостійного виконання навчальних завдань, які не мають однозначної відповіді на сторінках їх навчальних посібників та пов’язані з реальним життям. Виконання проектних завдань привчає учнів приймати рішення та використовувати свої інтереси та захоплення задля отримання потрібних результатів. Учні вчаться у процесі дослідницької діяльності та самі приймають рішення щодо виконання проектних завдань. Вчитель бере на себе роль фасилітатора, помічника та наставника. Учні найчастіше працюють у складі малих груп, виконуючи специфічні ролі, що допомагають їм проявити свої інтереси та найкращі індивідуальні здібності.
http://www.intel.ua/content/www/ua/uk/education/k12/project-design/design/project-characteristics.html

Комментариев нет:

Отправить комментарий